I told you so...

Till Mammuts morgonrutiner hör att han VILL ut i vårt lilla solrum. Släpper jag inte ut honom på direkten så blir det gnäll. Imorse vräkte regnet ner när jag kom ner i köket - men det lilla livet stod & pep uppfodrande vid dörren. UT! Till saken hör att solrummet i princip består av fönster & ett tunt litet tak, att vara där ute är som att sitta i en trumma när det regnar. Mammut ville dock inte lyssna på de argumenten så det var bara att öppna dörren. Jag såg att han var tveksam när han väl hörde dånet... men han vågade sig ut i alla fall. Två minuter senare darrade alla fönster till i huset av en rungande åskskräll. Sedan dess har jag haft en liten kisse klistrad vid kroppen...

Kommentarer
Postat av: ma

Nu är denna nätkontakt åter igen uppåt väggarna! M

2011-04-28 @ 22:14:21
Postat av: Ida

Suck, vad trist. Hoppas att det löser sig snart - saknar där du inte är här & kommenterar!

2011-04-30 @ 05:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0