Morgonpigg!

Tjing, klockan är tio i fem & här sitter jag påklädd nere i soffan!


& man kan ju verkligen fråga sig VAFÖR - speciellt som jag inte kom i säng förrän efter midnatt - jo för att jag vaknade av att jag hade så många tankar kring mitt projekt snurrande i huvudet. För många "men om jag gör så här" & "undrar om jag kan testa det på något sätt" för att få någon ro. Så nu är tanken att jag ska jobba någon timme eller två. Mammut tycker att jag är knäpp, han är så sömnig att han precis kollapsat på golvet. Han orkar liksom knappt med att kika skeptiskt på mig. Oh well, jag kör på konceptet - jobba lite, ta en timmes eller tvås snooze & sedan köra på igen när jag är lite mer utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0