Videkissar...

Vid 12-tiden plingade det på dörren & Joao kånkade in den absolut största bunt videkissar jag sett i hela mitt liv. Paul & jag trodde lite naivt att de skulle göra sig fint i sin helhet - en jätteknippa påskris på två meter... storslaget! Dessvärre drog de dock snabbt till sig en liten påskmarodör...

Han började lite försiktigt, lite trevande...

Men sedan, ja då gick han igång ordentligt!

Någonstanns här insåg både Paul & jag att vårt jättestora knippe videkissar inte riktigt skulle fungera. Så till Mammuts oerhörda besvikelse har vi nu knippsat av alla toppar till mer lämpliga vasproportioner & ställt allt i den enda vas Momobo inte når till. Missnöjet här hemma är monumentalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0