Bäst i världen...

Det finns nog INGEN som är så bra som jag på att komma på mer eller mindre vettiga projekt att pyssla med kvällen innan ett viktigt flyg avgår i ottan. Speciellt finns det ingen som är så bra på att hitte på nya sysslor när resväskorna fortfarande står opackade. Nu är klockan tio över tolv & jag har satt igång med projekt "lära mig virka". Fråga inte ens...

& när flyget går? Tjugo över nio på morgonen. Om jag har växlat in US dollar än? Eh, nä.

Men, jag tänker så här. Det kan inte bli värre än när jag satt & lärde mig Illustrator klockan tre på morgonen, med opackad väska, när skjutsen till Australiaflyget skulle anlända halv sju. Eller när jag åkte till Mexico i tre veckor utan annat än typ $60 canadensiska dollar, €20 nått euro & cirkus 600 svenska. Det var lite jobbigt...

Kommentarer
Postat av: neli

häftigt att plugga i toronto =)

2011-08-30 @ 09:51:56
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Ida

Annorlunda! Mycket mer klara sig själv än vad jag någonsin upplevt i Sverige.

2011-08-30 @ 13:20:20
Postat av: Madelene

Gick virkningen bra? Jag tycker att det verkar vara en ganska bra egenskap ändå, själv blir jag supernojig kvällen innan resa, även om det bara är inom Sverige.

2011-08-30 @ 23:28:59
URL: http://breakfastonmars.blogspot.com/
Postat av: Ida

Ha, nej det blir fortfarande bara en cirkel istället för en fyrkant! :)



Vad gäller resandet har jag gjort det för mycket, jag är så slapp att det är rent farligt!

2011-08-31 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0