Clinique... will you help me?

En av de få ljuspunkterna med att flyga (förutom att man kan dricka ett glas vin vilken tid på dygnet som helst) är att man kan kitta upp sig på tax-freeprodukter. Min kundkorg ser i regel ut enligt följande: gigantiskt paket tuggummi (nervositetsidislar mig genom all resor), alkohol (gin om jag flyger mellan generösa länder, punch & lapponia om jag flyger in till apsnåla Canada som tillåter typ en dl rolighet per person), en ny mascara (sörjer fortfarande Diors MaxEyes & letar substitut) samt minst en hudkräm. Ofta clinique. Den här gången blev det en variant med solskydsfaktor 25. Tanken är att den ska hålla rynkorna borta & ge mig mjukt fint skinn i evigheters evighet.


Problemet är bara att jag just nu är så trött att den hade behövt finnas på hink för att ge resultat... En sån där vit plastbytta med lite försvagt handtag som man kan köpa potatissallad i - den storleken hade jag behövt för att få kuddränderna ur ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0