Friday Harbor kicks ass...

Kroppen ligger tre timmar före, så jag vaknade halv sju. Väldigt opigg. Mycket pga av manicken till vänster i bild. Min enda fungerande värmekälla. Lite som en stor kupévärmare - en som skallrar... Men men, det hade kunnat vara värre - den här gången ligger ju min lilla stuga inte helvitteslångt in i bushen. Känns VÄLDIGT mycket bättre än vad det gjorde förra året. Jag vågade till & med gå bort till cervisbyggnaden & kissa i natt. Oändligt mycket bättre förhållanden än förrut med andra ord.


Dessutom... TRÅDLÖST! Åh så lycklig att jag har internet på rummet! Det var ju en annan sak som minst sagt sög med Tvärminnevistelsen.

Lägg till att jag knatade in i dessa när jag kom ut från morgonens dusch... Friday Harbor-Tvärminne: 3-0.

Nu hoppas jag på amazing frukost så att jag kan starta de här två veckorna med lite dyrkan i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0