Nästan fyra på morgonen - Svensk tid...

& äntligen framme & i säng. Flyget mellan Island & Toronto var belamrat med små blivande operasångare så det blev ingen sömn. Hade turen att sitta precis framför den värsta lilla skriktruten. Vilket i & för sig var lite roligt eftersom den ömma modern var ungefär lika trött på vrålet som jag. Mina favoritkommentarer från henne är nog "Oh I could kill for a smoke now" & "Let´s hope dad will come and meet us at the airport! He better...".

Nu sova - är så fruktansvärt trött.

Kommentarer
Postat av: ma

Det är alltid skönt att höra att ni är framme och hemma väl behållna. Kul att Mammut gillade sitt lilla, svenska får. Vi har haft Ellinor och Christer på älgmiddag ikväll. Tanken var att vi skulle till Rossvik denna helg, men Ellonor börjar jobba imorgon. Senare under hösten kommer jag att följa med henne dit, ev Gunnar med. Kram

2011-08-14 @ 22:48:49
Postat av: Ida

Första två flygen gick bra, sedan drabbades jag av stora ångesten på sista flyget. Var helt kallsvettig när vi tillslut landade. Måste försöka flyga mer - det blir lättare att hantera när jag är mer van.



Vad kul med en resa ut till stugan, det tycker jag att ni båda ska göra! Kram!

2011-08-15 @ 03:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0