Cute, oh so cute!

Det går nog inte att vara på dåligt humör & avig när man har de här två hemma! SÅ SÖTA! Mammut är aldrig så här söt när det bara är han & jag. Då sover han antingen i Pauls skrivbordslåda eller så är han helt uppmärksamhetsbarn som sitter på min mage medan jag gör sit ups...


Men alltså, hur söt? Säg att det inte bara är jag som är helt hemmablind & tycker att han är typ det sötaste man kan hitta i vuxen kattväg.

Möjligtvis undantaget Silly när hon är helt dampig & kuttrar på köksfläkten.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du är inte hemmablind, Mammut är väldigt söt!

2011-12-18 @ 01:47:16
Postat av: Ida

Skönt att höra. :) Ibland blir det lite pinsamt när både Paul & jag bara "Åh, han är så söt. SÅ SÖT!" genom en hel middag...

2011-12-18 @ 06:47:45
Postat av: Aleka

supersöt! Saknar mina egna katter sååå mycket nu när jag varit borta från Grekland ett tag. Tur att jag om ett par dagar är hemma hos familjens gosingar iaf. Då är de mycket så med "maaaamma kom och titta på Wille han är sååå söt!" <3

2011-12-18 @ 18:00:58
URL: http://swedishingreece.blogspot.com
Postat av: Ida

Japp, så håller vi också på - det är himla mycket tittande på katter i vår familj! :)

2011-12-19 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0