A little Thursday gift...

Skickade efter en liten present till mig själv, det måste man få göra ibland. Som vanligt när jag skämmer bort mig själv nuförtiden så blev det en bok - en fakta bok. Rätt långt ifrån de glada Lunda-dagarna då lyckliga impulsköp innebar ett par nya skor. Det värsta på hela nördighetsskalan är att jag ser fram emot att få paketet något helt vansinnigt. Jag känner en sån energi för sommarens projekt att det nästan är lite overkligt. Hur kan man liksom elda upp sig så mycket för en tio dagar lång ansträngning? I mean, de flesta vettiga människor hade väl knappt kunnat tänka sig något värre än att piska sig fram 5 mil om dagen i närmare två veckor. MiffoIda däremot... sitter & klickar hem böcker för att riktigt kunna gotta sig i förberedelserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0