Jamen hur var...

vattengympan då?! Ja det började ju inte så bra... Det var jag & fem tanter med grinchform (väldigt underligt hur vissa äldre tanter verkligen blir som små päron uppstyltade på sugrör). Jag kände mig ju så där måttligt exalterad, men så droppade det in några unga tjejer & då kände jag mig inte längre lika udda i sammanhanget. Själva passet visade sig sedan vara riktigt roligt. Det som är så bra är att det blir så jobbigt som man gör det. Går utmärkt att trampa på i stillsamt tempo om det är det man klarar av, men det går också att köra järnet. Lite vanskligt var det dock att inte flyta in i andra gympadeltagare. Försök själv att göra "vertikala delfinrörelser" & hålla er på samma fläck så får ni se hur svårt det faktiskt kan vara!

I vilket fall, summa summarum, det blir ett återbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0