Lite vin senare...

Drog hem från avdelningen vid 18-snåret, kastade ihop en salsainspirerad sallad & så drog vi till Megha. Hela konkarongen - Paul, Mammut & moi. En massa risotto, lax & vin senar lyckades vi äntligen byta julklappar med varandra. Eller snarare, vi bytta julklappar, Megha delade ut Diwali presenter. Lite Crabtree and evelyn, söta likörer & Body butter senare satt vi där med en faslig mängd rosetter. Vad göra? Well...


& naturligtvis...

Pimp my kitteh! Naturligt led i varje kväll som involverar ett glas vin eller två.

Kommentarer
Postat av: ma

Så SÖTT!

2011-02-12 @ 10:38:30
Postat av: Ida

Jag antar att du menar Mammut... Men visst är han så söt att man bara vill äta upp honom!

2011-02-12 @ 15:21:04
Postat av: ma

Jag måste titta på kortet på honom lite då och då för att han är så söt. Visst är detta kort en stark kandidat till 2012 årskalender! M

2011-02-17 @ 19:57:46
Postat av: Ida

Um, & jag sitter på ett par andra bilder från den kvällen som är ännu bättre - just för att jag håller inne med dem till farmors kalender. :)

2011-02-18 @ 03:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0