Underbara älskade lilla djur...

Blev så där varm i själen när jag kikade ned från kapitlet om brachiopoder & såg Mammuts lilla varma sömngoa kropp mellan mina fötter. Det kändes så fint att han låg där, alldeles nöjd, trots att jag ryat & haft mig för bara någon timme sedan. Blev så där kär i honom för det att jag bara var tvungen att knäppa ett kort för att föreviga kärleken & tilliten...


Kanske inte helt som jag tänkt mig... Första klicket på kameran & flufftigern vaknade med ett ryck. Sedan var det slakta Olympus rem på schemat & jag kunde inte annat än att skratta åt det lilla trollet!

Kommentarer
Postat av: ma

"Så skön", som fammo skulle säga!

2011-02-02 @ 21:27:39
Postat av: Ida

Japp, det är Mammut det. Världens bästa!

2011-02-02 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0