US here I come again!

Har ju helt glömt bort att säga att helgens snöskotur kommer att ske något längre bort än vanligt - närmare bestämt här...


Alltså i närheten av Lake Placid, US. Eftersom det är en gammal OS-ort förväntar jag mig ett totalt överskott av tjusiga berg & perfekta hikingområden. Vi åker på fredag & kommer tillbaka på måndag, är nämligen långhelg (YES!) här i Canada så då känns det helt legitimt att dra ut på ett litet äventyr. I just detta fallet får vi sällskap av en hel mängd av våra vänner från ACC (Alpine Club of Canada) så jag kan tänka mig att det kommer att bli en något intensiv helg. Men fyjäklar vad jag längtar efter det! Ska bli så skönt att packa min Oilily weekendväska, köra ned solglasögonen i fickan & dra ut på äventyr i Starbucksland!

Kommentarer
Postat av: ma

Majestätiskt, hoppas att ni får en fin utflykt. Blev nästan lite vemodig av ortens namn Lake Placid - det var nog länge sedan, d v s jag var inte så gammal då!

2011-02-16 @ 21:50:42
Postat av: Ida

Ja men mamma! Du klättrar ju i berg & håller i gång värre än genomsnittets 20-åring! Bättre knän än mig har du ju också...

2011-02-17 @ 03:12:59
Postat av: ma

Tack! Apropå knän, vad är krigarens position? M

2011-02-17 @ 19:46:54
Postat av: Ida

Jag fotar & lägger upp imorgon!

2011-02-17 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0