New TOY!

Men score! Titta vad den här måndagen förde med sig...


Mitt alldeles egna par snöskor! Är så himla glad & kär i dem att jag inte vill släppa taget om dem. Så där som när man var liten & drog med sina nya pryttlar till sängen när det var dags att sova. Allra sista paret som fanns på MEC i min viktklass - så det känns som om det var meningen att jag skulle ha dem. Var ju egentligen där för att kika på "touring bikes" inför sommaren (för att få ett hum om vad vi ska skriva i ansökan) men om ens drömsnöskor endast finns kvar i ett enda ex så är det liksom lite läge att lägga vantarna på dem. Suger ju lite om man måste vänta en 10 månader tills nästa laddning kommer in. Oh så himla nöjd jag känner mig nu - optimal uppladdning för att sätta sig ner & pillra med stipendieansökan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0