Men älskade virrpanna!

Paul har stressat de senaste dagarna. Den där typen av okonstruktiv stress när man bara raddar upp allt som MÅSTE göras utan att sedan göra något. Jag känner mig däremot helt stressfri över packning etc, som sagt - det här är värsta picknicken i parken jämnfört med andra resor. Paul förstår inte hur jag kan vara så lugn, men har man än gång packat ihop hela sitt liv i två väskor på 46 kilo så... tja, en 2 veckors resa hem till ma & pa där det finns en massa resurser att tillgå - inte jättestressigt. Anyway, hitintills idag har Paul stressat runt som en halshuggen höna & stönat högt varje gång han tittat på klockan, avfärd nära! Så, medan jag står & viker tvätt, kommer Paul glädjeskuttande in i sovrummet:

"Honey! I was wrong - our flight won't leave until 9, not 6 pm!"

Lite roligt att han kommer på det nu - på själva resedagen. Oh well, nu har han stressat av lite, so all is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0