Morgonsamtal med en katt...

Mammut - du vaknade ju rätt tidigt idag, kvart över fem för att vara exakt. Nu är klockan ungefär 6.45, känner du dig nöjd med dagen så här långt? Inte? Nehej, Paul måste OCKSÅ upp... Um, jag förstår. Jaha, men du tycker inte att vi kunde få sova ut åtminstonde till sex eller så, men tanke på att vi jobbar & drar in pengar så att du kan få Royal Canin torrfoder istället för Friskies? Oj, nej... men oki - ja jag är medveten om att vi inte köpte ditt favortitorrfoder senast men jag trodde att det var ätligt - men fine, vi bättrar oss väl på den punkten. För det är ju lite trist att du kände att du var tvungen att äta upp disksvampen under natten i brist på annat...


Jaha, men en sista fråga så här nu medan jag fortfarande lever på sockerchocken från att ha ätit en hel banan till mina weetabix eftersom det inte fanns några jordgubbar hemma & affären inte öppnar förrän om mer än en timme... Du ska ju vara ensam nu under helgen medan vi är i stugan, eller Megha kommer ju hit under lördagen, men vad ska du göra under resten av tiden? Sova?

Fuck you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0