Mr BLEACH!

Det här med blekmedel... det är ta mig tusan lite magi över det hela. För checka!

Paul & jag är helt till oss över resulatet. ÄNTLIGEN får vi lite ljust ute i stugan, äntligen kommer vi bort lite från allt det fruktansvärda 70-tals bruna! Dock luktar det hemskt - jag fixar inte att vara i närheten av allt sprejande, än mindre att hjälpa till. Så jag roar mig med att städa inne i stugan eller döda träd ute i "trädgården".

Paul däremot är så lycklig så över att vara in charge of blekmedelssprutan. Jag finner den lösningen praktisk & underhållande...

Kommentarer
Postat av: Craig

Good lord Paul. Those legs are blinding. I hope google cache saves this photo in case you ever run for major office. This is 100% blackmail worthy.

2012-02-22 @ 15:49:01
Postat av: Ida

Craig, Craig... you were supposed to look at the little baby slippers. Things associated with newborn feet, not male legs. So shoo, back to your books! :)

2012-02-22 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0