RESDAG!

WHiiii! 30:e juli & resdag! Oki, jag har en himla massa flygande framför mig & det suger - men jag är så grymt glad över att få åka hem en vända. Var alldeles för länge sedan sist, ett HELT år... Så långt får det inte bli till nästa gång. Anyway, klockan är 6 på morgonen & jag är så här hyper...


Skitbra. Innebär kanske att jag har riktigt tur & däckar på planet. Ett par timmars bortsoven flygtid hade varit helt fantastiskt. Fast jag har inte så där jättestort hopp om det. Lyckades ju hålla mig vaken hela vägen till Australien, så sannolikheten att jag klarar av att sova under ett femtimmarsflyg... slim. Å andra sidan, Pauls & mina Islandsplaner har vuxit till att bli lite... extrema... så jag kanske kan tuppa av på flyget mot Stockholm? Vi håller tummarna för det då!

Uppdatering: Nu, såhär en timme senare, har även Paul lyckats ta sig upp ur sängen. Fast han känner sig inte lika pigg & vägrar foto. Tråkmåns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0