Vi testar power bars...

Långpromenad står på schemat för den här morgonen. Vi tänker minst 15 km. Med packning & kängor naturligtvis. På grund av värmen känns det dock inte så jätteaktuellt att släpa med tonfiskmackor & yoghurtburkar, så vi kör väldigt basic här, power bars. Har skytt dem i evigheter & dömt ut dem som förklätt godis, men i organiskatappningar utan choklad så ser jag mellan fingrarna. Eller rättare sagt, jag ger upp min ståndpunkt & inser att man ibland måste få i sig massor av konhydrater & kalorier från väldigt små förpackningar. Kroppens förråd räcker helt enkelt inte till - så då får powerbars hjälpa till för att hålla uppe energinivåerna. So, idag ska vi testa, vilka bars är egentligen bäst?


Kommentarer
Postat av: ma

Vad bra att du kollar läget på snabbenergin. Jag gillar inte heller choklad som gör mig bara törstig!

2011-07-23 @ 09:49:11
Postat av: Ida

Jag vill också ha något som är mindre sött - vi testade Cliff-baren igår & den var på tok för söt. EN bit var god, men sen kändes det som om hela gommen klistrades igen.

2011-07-24 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0