Wrapping up...

Mindre än två dygn tills vi lyfter från Toronto. Så oerhört mycket kvar att göra innan dess. Å andra sidan, vi har lyckats bocka av en massa to do ikväll. Fixat lite mer presenter, kittat upp Paul på kläder med färg & till & med jag fick lite nytt. Var lite svårt med det senare, Banana Republics kläder (stället där typ allt införskaffades) är i regel lite för stora för mig. Fast idag gick det bra, tre tröjor blev det. Väldigt basic alltihop, men sånt som är tacksamt på det sättet att det går med allt.

Anyway, imorgon är alltså sista heldagen i Toronto - LÄGE att lägga in beställningar på Canadensiskt pryttel alltså. Vad vill ni ha? Torkade tranbär, beef jerkey, lönnsirapskaffe? You name it!

Kommentarer
Postat av: Jo

Om vi hinner ses så skulle jag jättegärna vilja ha True Blood säsong 3 =) Inte direkt kanadensiskt men ändå =D



Kram!

2011-07-29 @ 11:40:14
Postat av: Ida

I'll see what I can do!



Som sagt, vi är Stockholm kvällen den 12e & förmiddagen den 13e...



Kram!

2011-07-29 @ 13:29:57
Postat av: ma

Du skickade till oss nötter/mandel med kanel på. De var goda. Om det finns plats i någon sidoficka på någon av väskorna så kan du ta lite sådant både till Mgs och mig. Ses snart, kram M

2011-07-30 @ 00:18:58
Postat av: Ida

Okidoki, jag ska se vad jag kan ordna med imorgon!



KRAM!

2011-07-30 @ 04:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0