Vi har TVÅ regler i huset...

Ingen katt på matbordet & ingen katt på diskbänken. När jag kom hem efter avklarade ärenden på universitetet möttes jag av detta i hallen...

Vi kan kalla det för - BEVIS NUMMER 1

I köket fann jag - BEVIS NUMMER 2

Eftersom jag inte har något direkt minne av att varken Paul eller jag kastade runt diskborstar på morgonen letade jag reda på den enda kvarvarande individen som möjligtvis kunde vara skyldig.

Vi kan kalla honom för - ÅNGEST/SKAM 0

Nästa gång jag kommer på honom på diskbänken ska han få ett extra sprut med vattensprutan...

Kommentarer
Postat av: ma

...men han lever ändå trots plasttuggandet...

2011-06-22 @ 21:19:03
Postat av: Ida

Jo, det kom ju ut en massa bubbelplast igår - så nu hoppas vi att det mesta paserat. Suck...

2011-06-22 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0