Nytt gym!

Tränar ju vanligtvis på AC (The Atletic Centre) men eftersom UofT är så snåla så stänger de ner all verksamhet för sommaren redan den 3 april. Jag tycker ju personligen att vi är rätt långt ifrån sommaren i nuläget, men det spelar inte så stor roll - efter den 3e får man betala ur näsan om man vill träna där. Vilket jag inte har lust med. So, jag har bollat lite olika förslag fram & tillbaka & igår beslutade jag mig för att testa UofTs andra gymbyggnad, Hart House. Har inte hört speciellt bra saker om stället så jag var skeptisk, med det var faktiskt över förväntan. Var bara i gymavdelningen men den var faktiskt helt grym i jämnförelse med The AC. Där är gymmet så kasst att jag bojkottat det helt, känns inte så kul att träna med utrustning från tidigt 70tal. Nu däremot, nu blir det gymtid i gammal god Lunda anda! Jäklar vad peppad jag känner mig! Sedan kvarstår ju att testa deras klasser - men i nuläget tänker jag vara nöjd med mitt nya träningsalternativ. Nästa pass inbokat till denna eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: ma

Har du hört något om ansökan ang augustiprojektet?

2011-03-31 @ 19:01:59
Postat av: Ida

Ja det var ju också en anledning till att jag varit lite nere, vi fick avslag. Tydligen anses inte norra sverige/norge/finland vara tillräckligt mycket alpinmiljö... Så det kändes lite trist, men vi får göra det bästa av det i alla fall. Tänker att jag snart ska sätta ihop ett nytt litet mail till er alla. Kram!

2011-04-01 @ 03:38:41
Postat av: Anonym

Inte helt oväntat, tyvärr! Jag har gått och funderat ett tag hur ordna det hela själv, och du tycks redan smida planer. I väntan på ditt mail, kram!

2011-04-01 @ 22:20:25
Postat av: Ida

Jo jag smider på - för det känns som ett för fantastiskt projekt för att lägga ner bara för att man får avslag på en stipendie ansökan. Sedan kan jag ju tycka att det kan gå & gräva ner sig själva pga deras motivering... I vilket fall, mail kommer snart! Kram!

2011-04-02 @ 08:23:49
Postat av: ma

Bra! Kan du skicka mailet både till jobbet och som gmail för säkerhets skull.

2011-04-02 @ 09:21:31
Postat av: Ida

Will do! Såg att du haft problem med mailen - hoppas att det fungerar som det ska nu!

2011-04-02 @ 15:27:45
Postat av: ma

Ja, just nu verkar det vara OK.

2011-04-02 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0