'Unagi' - I'm always aware...

Nej idag blev det inget Nia på tränings-schemat. Fast inspirerad av Ross kände jag att något slags försvarsmoment behövdes arbetas in. Så jag skippade de där 40 vändorna i poolen (lite också för att det blåser helt snorkallt idag) & drog hem för lite vardagsrumsträning. Fick nämligen två tränings DVDs av Paul samtidigt som mina hantlar - så det var snabbt gjort att trycka in "Total Blast Boothcamp" i min MacBook! Sedan var det bara att köra järnet i 30 minuter, helylleamerikanskmilitärskolestuds med MASSA klyschiga tillrop. Lite utfall & jumping Janes senare fick jag också lite visdomsord på köpet - "You have to take care of your body. OK? It's not like a car. OK? It won't break down if you push it. OK? It needs tuning. OK? I don't take care of my car. OK? I take care of my body - that's my fate. OK?"


Unagi - I'm now aware of the fact that my body is not like my car. Despite the fact that both are Swedish. OK. Need to create a healty lifestyle as well as relationship to the SAAB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0