Dubbelmoral?

Haha! Kommer hem & inser vad jag handlat. Organiska: bananer, morötter, keso & ansiktsrengöring. Plus $7 tigerräkor... Vad hände med linserna, tofun & portabellosvamparna? Tigerräkor?!


Nej vilken hemsk liten männsika jag är... Jag får nog ta en klunk importerad svensk cider för att lugna nerverna.

Äsch, satan. Det var fel det också - borde ha druckit närproducerade alkoholhaltiga drycker ju!

Eller, så köper/konsumerar jag sånt som jag tror är bra för MIG. Japp så var det ja. Därav ciderna, behöver Sverige vibbar idag - förklaring på det kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linserna - hade du inte dem på? Det kanske förklarar missen av linser! M

2011-05-14 @ 10:23:43
Postat av: Ida

Nja, jag hade dem på mig i affären - så det var nog inte problemet. Snarare att jag inte är en "rädda världen" typ av människa men däremot ett litet hälsofreak! :)

2011-05-14 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0