På cykel igen!

Åh vad underbart det var att få cykla igen! Har inte gjort det sedan 2007 då jag flyttade från Lund så det här var en RIKTIG nostalgirunda! Om än på en väldigt skraltig cykel... äldre än mig till & med. Vilket är rätt rejäl med tanke på att jag fyller 28 i sommar!


Upp & ner i parken det var det enda vi gav oss på idag - har ju ingen hjälm än så jag vägrar cykla i Torontotrafik. Det är nog hemskt som det är omgivet av en bilkaross. So, hjälm är ett absolut nödtvång. Skiter i hur fult det än är - vilket kanske i sig är ett bevis på att de 28 närmar sig. Eller att jag vuxit & blivit mer säker i mig själv över lag.

Oavsett. Vår lilla vända var ren njutning! Nu vill jag bara skaffa en riktig cykel & ge mig iväg på riktiga långturer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0