This is...

the face of... Någon som dels känner sig väldigt effektiv, lite osäker men tillräckligt smålullig för att förtränga det där "men om:et"! För ÅH vad jag fått mycket gjort, målat om lister, utrotat lite ogräs, rensat garderober &...


Målat om en fönsterkarm i vardagsrummet & ja jag inser att jag troligtvis måste dra på ett till lager innan jag kan säga något, men i nuläget känns det inte helt bra. Inte bara för att karmen just nu ser rätt flammig ut, men för att de vita partierna ser så i ögonfallande vita ut. De är Villa San Michele vita, de sticker i ögonen... Fruktar alltså att min lilla "uppfräschning" kommer att resultera i att hela vardagsrummet kommer att kräva två nya lager färg. Något jag INTE har tid till.

Kommentarer
Postat av: ma

Jag blir så glad när jag ser ditt ansikte. Jag har lagt märke till att jag triggas att kommentera de inläggen där ditt face är med. Puss och kram

2011-05-14 @ 10:32:35
Postat av: Ida

Haha! Men då får jag väl be Paul att vara lite mer effektiv med kameran i forstättningen. Även om jag nu tycket att han tar apfula bilder på mig... Blir bättre om jag gör det själv! Kram!

2011-05-14 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0