GOING to the beach...

Mamma, Magnus & Anna är & hajkar idag. Moi väljer dock att stanna i Playa de Ingles. Känner inte för att gå på hajk i mina supertunna Merrell-skor & jeans i ett knaggligt lava-landskap där växtligheten till 100% består av kaktusar. Så då kvartstår dilemmat - hur jag ska sysselsätta mig under dagen? Jag vill gå på långpromenad längsmed stranden. Det vill inte pappa. Så jag frågar vad pappa vill göra & då blir han "rolig" & svarar konstmuseum. Vilket gör att jag vill skjuta honom hårt i huvudet med en pingisboll. Har under morgonen kommit fram till att jag får hänga med honom ett tag, men sedan dra på egna äventyr. Pallar liksom inte att hänga vid poolen en hel dag, eller sova siesta på rummet.


Fast just nu spanar jag på hotel i Madrid. Ska hänga där i 11 timmar, så det känns lämpligt att skaffa ett litet rum som jag kan fly undan till så att jag inte behöver sitta pall i en vänthall i 660 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0