Hotel, check!

Happ, så har vi bokat in oss på Elite Eden Park Hotel i Stockholm över nyår. Höll på & velade i en oändlighet över om vi skulle välja det eller något av de hotel vi bott på tidigare - Rica & Freys. Jag älskar Freys, tycker att det är så mysigt, men har ingen aning om frukosten är bra. Rica å andra sidan har rätt sugiga rum, små små kartonger, men frukosten är to die for. Tillslut bestämde vi oss helt enkelt bara för att prova något helt nytt, så förhoppningsvis blir det en supervistelse. Inte som förra gången vi bodde i Stockholm... värdelösa Best Western Hotel Terminus, välkommen till finlandsfärja 1982. Anyway, nu kvarstår att spika schemat under våra två dagar i Stockholm. Nyår på Skansen är ett måste, men i övrigt har vi noll på agendan. Allra helst hade jag velat boka in oss på en mysig nyårsmiddag, men det här har visat sig vara ett STORT problem. För alla restauranger serverar "nyårs-supé" & det innebär hummer. Vilket Paul inte pallar att äta. Vägrar hosta upp en massa pengar bara för att pojkvän ska få en halv hummer på sin tallrik & sedan äcklat peta på den med sin gaffelspets tills den bärs ut...

Kommentarer
Postat av: Jo

Som sagt har inte jag några planer så om ni skulle ha lust kan vi kanske ha nyårsmiddag tillsammans? Om ni vill... Laga nåt hemma hos mig?



Kram!

2011-11-15 @ 20:21:33
Postat av: Ida

Du Jo, det hade varit helt super. Det vill vi jättegärna göra! Så kan vi dra till Skansen sen & se på fyrverkerierna. Helt perfekt - åh vad det hade varit kul!

2011-11-15 @ 20:36:05
Postat av: Jo

Jeeij! =)

2011-11-16 @ 11:09:07
Postat av: Ida

Paul & jag pratade om planerna över middagen igår & blev typ helt till oss båda två, ska bli SÅ roligt! Åh - vi måste bestämma vad vi ska laga för mat, kul kul!

2011-11-16 @ 12:37:39
Postat av: Jo

Åh vad roligt att ni är så exalterade, det är jag med =) Blev alldeles för kort sist.

2011-11-17 @ 22:25:18
Postat av: Ida

Japp, exalterade är rätt ord! Paul sa bara idag under middagen "I'm so looking forward to this, I can't think of any better way to celebrate New Years!". Får hålla med!

2011-11-18 @ 02:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0