In Madrid!

Happ, en etapp avklarad. Befinner mig just nu i Madrid & sitter & småsvär över att hotelrestaurangen inte öppnar förrän 20.00. Inget i krokarna har heller öppet förrän då, så det är bara att vänta. Lite småjobbigt med tanke på att dagens lunch utgjordes av ett äpple & en liten flaska cava som jag drack ur en plastmugg på flygplatsen. Ett äpple till har jag dock fått tag på, så det hjälpte. What else... herregud vilket zoo Las Palmas flygplats var. Jag höll på att krevera. Hulahula dansöser, rödflammiga tyskar & en miljon skandinaver. Det var nästan så att det var en befrielse att få borda planet.

Nope, nu ska jag bada badkar & drick complementary water från minibaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0