A little rain...

Titta, det klarnade upp!


Fast våt blev jag i alla fall. Klassens rainman dök nämligen upp för denna sista lab & det var ju en intressant upplevelse. Det började mad att han ville skaka hand, ståendes cirka fem cm från mig. Jag hade absolut inte lust med det så jag sköt mitt anteckningsblock i magen på honom & bad honom skriva sitt namn på närvarolistan. Medan jag väntade på att alla skulle skriva under satte jag mig på den enda sittplatsen som finns vid vår mötesplats. Denna sittplats råkar också vara en drickfontän. Något som rainman tyckte var grymt intressant - faktum är att han fick en OCD-släng & gick lös på tryckknappen med en enorm frenesi. Vilket resulterade att jag, två minuter efter att vi möts, fick en kalldusch rakt ner i linningen på min jacka... Måtligt trevligt. Måtligt trevlig är även det ord som bäst beskriver min fortsatta relation till fontänfreaket.

TACK KÄRA VÄRLD FÖR ATT ALL FÄLTUNDERVISNING ÄR AVKLARAD FÖR DEN HÄR GÅNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0