Dagens substitutkontor...

Ute i fält hela långa dagen. Allt för lite drygt tre timmars undervisning - enbart för att de lagt exkursionsmålet helt långt åt fanders. För att ta mig hit till 09.00:


var jag tvungen att lämna huset 07.00. Guidade runt studenterna, vinkade av dem strax före elva & hade sedan 2h & 45 min att fördriva i ingemansland innan nästa grupp. Stället är verkligen ute i Torontos tristaste förort - absolutely not Starbucks land... Så jag fick sitta & häcka på en gudsförgäten gammal pub istället. Otroligt ocharmigt fast rätt intressant, barägaren förklarade nämligen att det var trevligt att ha en kvinnlig kund som inte var 16 år & gravid... Annorlunda kallar vi den kommentaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0