Jag dör lite inombords...

Har. Så. Tråkigt. Värsta föreläsningen jag tvingats genomlida sedan... jaaa, sedan Nobelförläsningarna i fysik våren 2001. Vi pratar modeller & feedbacksystem & allt är landa & delta & r-square & upphöjt till vad sjuttom som helst som inte säger mig ETT ENDA DUGG.

En timme till måste jag sitta här - min kropp håller långsamt på att stänga ner för att undvika tråköverslag.

Jag läser följande mening som jag antecknat:

"For diffusion, the heat capacity relates to the effective depth of the ocean, which in turn scales on the square root of the diffusion."

Om jag begriper något av detta? Inte ett enda litet jotta.

& människan slutar aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0