Best Easter View so far?

Så vi bordade flyget till Bermuda & insåg att vi var de ENDA på hela planet som åkte dit utan att vara inbjudna på ett eller annat bröllop. Hade aldrig fattat att Bermuda var Wedding Destination Numero Uno - men så är det. Jag hyperventilerade mig 2 timmar & 20 minuter sydöst & sedan traskade vi ut i... tja, paradiset? Fy för sjutton vad vackert det är här! Det här är vår utsikt från balkongen...


I mean, Ocean View har fått en lite annan mening känner jag. Vanligtvis betalar man ju för en liten blå rand i fjärran - men här... Vi bor i princip på Elbow Beach!

Närmsta granne - en palm & ett gäng koraller.

Havet är turkosare än turkosast & alla som vi har stött på hitintills är helt galet trevliga. Alla vill prata, bjuda på taxi in till Hamilton, prata om ditten & datten & skratta åt amerikanerna som just stigit av kryssningsskeppen. I min bok blir det inte så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0