Bridal Show!

När man känner sig lite nere är det lika bra att försöka få upp livsandarna på direkten - så att man inte deppar ihop helt. Därför har jag precis inhandlat två biljetter till följande evenemang! Tanken är att jag & Christina ska kolla in lite bröllopsrelaterade pryttlar under kvällen imorgon, moi behöver inspriation. Har varit på betydligt fler begravningar än bröllop i mitt liv & känner mig lite lost på hela den här lyckofirarfronten. Fast... jag måste erkänna, mest ser jag väl fram emot att spana in galenpannorna som tävlar i att hålla sig uppe på benen längst - allt för att vinna sitt drömbröllop. JA, det är mycket pengar - men att stå & lida i typ fem dygn? Eh, nej... då kör jag hellre picknicstuk på bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0