Engagement Invitation...

Vi har beslutat oss för att ha vår förlovningfest tillsammans med vår årliga midsommar/Pauls födelsedags fest. Känns som ett helt klockrent datum eftersom ma & pa dessutom kommer att vara här då, helt perfekt! Hade känts trist att ha förlovningsfest helt utan representation från min familjs sida, men nu slipper jag deppa över det - splendid!

Anyway, i helgen har Paul & jag suttit & tåtat med Photoshop i akt & mening att plåttra ihop en inbjudning som är något mer avancerad än vår vanliga facebook-version. Vi kom fram till ett utkast som kändes helt oki, men så drabbades jag av ritnöd under mitt lunchbreak & skissade ner följande lilla karta. Väldigt ojämna linjel, usel skrift - men jag gillar prototypen. Hm... får kanske lobba lite på att få igenom en inbjudan i sann "Nalle Pu kart-anda"!


Kommentarer
Postat av: Jo

Har ju inte sett den ni kom överrens om men jag röstar för kartan. Den är jättefin! Önskar att jag också kunde rita så bra =)



Kram!

2012-04-16 @ 21:47:06
Postat av: Ida

Tack Jo! Tänker jobba vidare på konceptet, jag gillar det skarpt. Inbjudan & vägbeskrivning i ett - perfekt! :)



Kram!

2012-04-16 @ 21:53:11
Postat av: Ida

Oh! & förlåt - kom precis på att jag helt glömde bort att titta på beskrivningen av jobbansökan, så dåligt av mig! Jag får komma på något för att väga upp det, kram!

2012-04-16 @ 21:54:37
Postat av: Jo

Det är lugnt =)

2012-04-19 @ 15:13:11
Postat av: Ida

Yey, jag är förlåten!



Så, fick du iväg ansökan i alla fall?



Kram!

2012-04-19 @ 16:17:30
Postat av: Jo

Japp, vet inte riktigt hur bra den blev men den kom iväg. Nu är det bara att hålla tummarna =)

2012-04-20 @ 23:52:33
Postat av: Ida

Håller så hårt att de börjar bli blå!

2012-04-21 @ 05:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0