Söta Elsa!

Elsa sov igenom början av lunchen, sen vaknade hon till & ville vara med. Victoria berättade att jag kommer att gifta mig nästa sommar & att jag kommer att ha en PRINSESSKLÄNNING som Elsa ska få se. Stor entusiasm! Sedan förkunnade Elsa att jag också måste ha en ring. Visade upp min & fick officiellt Elsa-godkännande. "Fin" var hennes omdömme.

Alltså, den här lilla människan imponerar mig så mycket! Tror inte att jag vid 2.5 kopplade ihop bröllop med att man ska ha en ring. Jag lekte väl typ mest med lego & samlade pinnar när vi var ute & gick - att lägga ihop två & två är inte något jag har något som helst minne av. Fast sen blev jag ju inte heller hjärnkirurg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0