The Blue Collection...

Lillebror har krävt mig på mer info gällande ringen. So, vi får ägna lite mer tid åt den - som tidigare nämnts så tillhör den Birks Blue Collection & har alltså en liten diamantslipad safir infäld i basen. Enligt Paul så förklarade personalen på Birks att detta var för att få extra mycket blått i "blinget" från ringen.


Läser man Birks egna motivering så får man reda på att det här är "Birks sätt att symbolisera att smyckerna du bär har skapats med en passion som matchar din egen". Det får ju vara hur det vill med den där passionsbiten, men oavsett - jag är grymt nöjd med denna detaljen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ringen är fantastisk vacker! :) Du passar väldigt bra i den.

2012-04-11 @ 09:37:52
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! Det enda är att den är lite för stor, så jag har den på långfingret för det mesta. Är ju ingen match att förminska den, men jag har inte bestämt mig om jag vill det ännu. Har så dålig cirkulation i fingrarna att jag funderar att ha den så som det är nu, långfingret brukar nämligen vara lite bättre på att hålla värmen än de andra. Vi får se...

2012-04-11 @ 13:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0