We covered another 15 km...

Förlovningsdagen täckte vi 20 km till fots, igår 15. Det här med att gå när man är på semester är himla bra av två anledningar:

1) Jag tycker att man ser så mycket mer till fots än när man åker bil, man har mer tid att ta in saker & ting & har man lust att ta en liten paus så slår man bara ner ändan på första bästa sten som inte är en myrstack & så njuter man av att inte behöva leta P-ficka (vilket inte existerar på Bermuda). Det här var vår vy under gårdagens äppelpaus. Har sett värre.


2) Så fort jag kommit upp till cirka 10 avklarade km på en dag känner jag mig också genast lite mer generös på kalorifronten, sjukt praktiskt ur semestersynvinkel. Då kan man sitta & sippa på sitt glas med förlovningsbubbel som restaurangen bjuder på & bara "Nejmen då blir det lax med ost då & margarita som efterrätt!". HELT utan dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0