Big Birdies!

Låg & familjemyste på vår luftmadrass imorse - jag, Paul & så Mumin mitt imellan. Men så plötsligt så ville liten inte längre ligga kvar under täcket, utan ålade sig ut med något stirrigt i blicken. Vilket genast smittade av sig på mig - vad hade han fått syn på? Vildkalkoner!
Snurrade ut från filtarna, ålade över golvet & bort till soffan & min kamera - millimeterlirkade upp dörren till altanen & lyckades knäppa ett vettigt kort innan de två fjäderfäna kluckade sig in i skogen.
Resten av morgonen har ägnats åt att säga "SO COOL" ungefär femtioelva gången. Paul tyckte väl att det var kul att se dem & så, men förstår inte riktigt min upphetsning. Men så har han heller inte vuxit upp med världens bästa farfar som kunde smyga sig på sovande älgar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0