Kaninstuvning...

Förövrig kan jag tillägga att jag är grymt sugen på att beställa efter en bok i hur man lägger fångstsnaror. Den där sabla lilla stugkaninen... Planterade ett gäng krasse ute i stugan av början av sommaren & de där stackars blommorna har KÄMPAT något helt enormt för att överleva. I helgen lyckades en få till EN blomma:
Alltså, checka klövern som växer bredvid - de här krasseplantorna är verkligen miniatyrsmå, så att en lyckades få till en blomning var ett mirakel av magnituden "Jesus går på vatten" eller "Paul lyckas laga middag själv". Dagen efter kvarstod nada. Kaninen hade jämnat min lilla krasse med marken. Helvitis lilla gnagare säger jag, men vänta du bara - en dag blir du gryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0