Lite Fjällräven stat!

Årets Fjällräven Classic är avklarat, så nu kan jag börja se fram emot att de släpper platserna till 2013s upplaga. Jäklar vad jag är taggad på den! Paul har dragit ner det här årets resultatlista & vi konstaterar att den tiden vi presterade förra året, på lite drygt 78 timmar, hade stått sig rätt bra mot det här årets fällt. Av 1733 deltagare som slutförde låg medeltiden på 79.88 h & median på 80.23. Vad jag tycker är mest intressant är dock hur startfälltet fördelar sig. 213 individer klarade av lopped på mindre än 50 timmar, vilket är vad vi satsar på nästa år, & 36% gick hem med med guldmedaljer. I den gruppen SKA vi bara vara nästa gång... även om jag är grymt stolt över det silver Team Transatlantic Trekkers presterade förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: ma

... f_ f__ vad vi är bra!

Svar: Jupp! Blir fortfarande bara helt lycklig av att tänka på att vi fixade det & inte gav upp efter Singi!
Ida

2012-08-26 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0