Men man får vara glad för det lilla...

Bara så att ni vet - har varit lite glest mellan inläggen idag eftersom min handledare återigen är ute efter blod. Så jag arbetar som en liten gnu & kämpar med att hålla ångesten i shack. Går rätt bra, har bara gråtit en gång hitintills! Men det finns i alla fall lite jobbmässiga ljusglimtar. Fick ett mail tidigare idag från en professor på en annan institution - som frågade om jag skulle vara hennes teaching assistent det här året också, för hon hoppades att jag skulle vara fortsatt ansvarig. Kändes himla skönt att få lite positiv feeback för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: ma

Så roligt att du får användning för dina resurser och kunskaper i ett sammanhang som lyfter! Kram

Svar: Jo det är ju kul att någon gång få höra att man är en bra geolog...
Ida

2012-08-26 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0