Värsta timingen!

Men åh så bra saker & ting löser sig ibland! Vi var på väg till stugan, bil packad - katt inpulad i baksätet, bil utbackad från uppfart & vi hade nääästan lämnat vår gata när jag kom på att vi glömt något jätteviktigt. Avokado. "VÄND!" skrek jag så att Mammut hoppade till av förvåning. Paul bara "Men honey, vi kan köpa avokado där uppe". Men jag vägrade, framhärdade att avokadon uppe i cottage country inte är lika god. Att de bara har konstiga illgröna avokados med slätt skal. Inte RIKTIG avokado. Så vi fick göra u-sväng & köra tillbaka & precis som jag hämtat upp våra två kvarglömda viktigheter svängde det in en vit skåpbil på gården & ut kom ett blombud - till mig!
Fatta så bra att vi var tvugna att åka tillbaka för de där avokadosarna! För i annat fall så hade jag inte fått blommorna förrän på tisdag - vi har nämligen långhelg här i Canada & allt kommer att vara stängt på måndag. Ingen blomsterleverans... MEN - nu hann jag få dem mot alla odds & så får de komma med upp till stugan & lysa upp vår helg där! Har inte läst kortet ännu men misstänker vem min hemlige beundrare är... STORT TACK & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sånt kan göra en hel helg! :)

Ha en härlig helg i stugan nu. Kram

Svar: Åh jag blev så glad & lycklig över att jag fick med mig dem - de lyser verkligen upp i stugan! :)
Ida

2012-08-04 @ 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0