8 months left...

Fick ett mail igår som förkunnade "8 månader kvar till ert bröllop" & jag måste erkänna att jag blev lite småpaff. Tänk att vi tagit oss halvvägs sen dess Paul friade! Jättemärkligt, för det känns som det bara var igår som han plockade fram den där lilla asken!
 
Anyway, nu har vi alltså 8 månader på oss att styra upp det hela. Helt ärligt känner jag mig rätt hakuna matata, så det är skönt - men vissa saker hade jag velat spika relativt snart. Typ brudklänningen. För så fort jag klarat av den biten kan jag fylla i alla småsaker som hör till - ska jag ha lång slöja eller bara en blomsterdekoration? En annan viktig punkt, vilken typ av skor ska jag ha? Gå på något bekvämt eller strunta totalt i det & bara köra på det jag tycker är fint? Kanske att jag sätter för stor betydelse vid den, men just nu känns det som om klänningen är den pusselbit jag saknar för att kunna planera vidare.

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Jisses! Vad snabbt det går :) Och så många beslut att fatta innan dess :)

Svar: Ja, som vad Paul ska ha på sig... Den blir intressant att lösa!
Ida

2012-12-05 @ 03:41:00
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0