My 1st of Advent...

Kände mig mycket bättre igår, så jag friskförklarade mig själv - tills idag, då jag har varit fast i "bomull i huvudet land" hela dagen. Har mest bara känt mig febrig & matt, så jag har framlevt dagen i små energiknyck. Dra upp julpyntet från källaren, vila på soffan, tvätta fönstren, vila på soffan, packa upp alla adventljusstakar & stjärnor, vila på soffan... you get the picture. Någonstans halvvägs genom dagen packade Paul in mig i bilen för ett besök på pysselmecka. Köpte på mig massor av pysselmaterial & kände mig pigg i säkert en halvtimme, men halvkraschade sen i bilen på vägen hem. Så himla uselt när man VILL men inte orkar. Nu håller jag tummarna för en piggare morgondag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du mår bättre imorgon/idag. Att tappa kraften är inte kul :(

Hur många timmar skiljer Toronto och Sverige?
Kram

Svar: Tack, nu så här på morgonen känns det lite bättre igen - men så är det ju oftast. Det skiljer 6 timmar mellan Toronto & Sverige. Förrutom ett par veckor kring sommar/vintertid då vi inte går över samtidigt som er, då blir det 5 & 7 timmar ett litet tag. :)
Ida

2012-12-03 @ 07:29:02
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0