Klockan 3 på natten...

Vaknade i nattmörkret av ljudet av "katt som tuggar på kobo fodral i läder". Fick mig så pass vaken att jag klarade av att grabba kobon & köra ner den i en låda. Vilket innebar att liten kisse kände ett behov att hitta ett nytt projekt att roa sig med. Så han klöste på tvättkorgen, han lekte murmeldjur i sängen, han jaaaamade... Jag drog kudden över huvudet & fantiserade att jag stoppade ner katten i en trälår märkt "Destination Bangladesh". Innan jag vaknat till så mycket att planen kunde omsättas hade Paul fått nog & förpassat kisse till källaren. Alltså, man känner sig ju skit elak när man gör så - lite som föreståndaren på Annies barnhem. MEN. Seriöst, klockan tre på natten orkar man inte så mycket mer. Trotts det, både Paul & jag vaknade upp den här måndagen & kände oss som tidernas värsta kattägare. Magnituden - men vi ska kanske bara ha vandrande pinnar då...

Kommentarer
Postat av: Jo

Öronproppar är en fantastiskt bra uppfinning, bara så där appropå =)

2012-02-29 @ 21:29:47
Postat av: Ida

Um, synd bara att de inte fungerar mot "katt som studsar runt i sängen & VILL få en att vakna"...

2012-02-29 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0