Beaver - cat time...

Så hela dagen ägnades åt att jaga julklappar - om vi lyckads optimalt? Inte riktigt, men jag orkar ärligt talat inte bry mig så där jättemycket. Fast, jag är väldigt nöjd med våra klappar till lilla Luna. En Pippi Långstrumpbok, Pippi Longstocking, & en talande bäver - ett mjukisdjur som upprepar vad man än säger. Sjukt kul - för den låter lite som en själv på galna mängder helium. Vi roade oss hela bilresan tillbaka med att prata in diverse konstigheter, för att sedan gapskratta åt bäverns tolkning av det hela. Naturligtvis var vi tvugna att introducera konceptet till Mammut.

Han svarade med att bita bävern i pannan... Så vi fick lägga undan den & gosa istället.

Det kan mycket väl vara så att det inte finns något gosigare på denna jord än Mammut.

Små katter luktar så gott bakom öronen att man måste snusa även om det får dem att knipa ihop ett öga & bli kompakta.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mammut <3

2012-01-08 @ 13:29:54
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja han är mitt livs kärlek när det kommer till katter!

2012-01-08 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0