Planning a new flight...

Har insett att det blir flyga av inom en snar framtid. Mitt pass går nämligen ut till sommaren & jag måste skaffa ett nytt - vilket jag bara kan göra på Svenska Ambassaden i Ottawa. Eftersom jag bränt mig så många gånger när jag väntat med sånna här saker så känner jag att jag vill vara ute i god tid den här gången. Ett halvår i förväg känns lämpligt. So, Ottawa måste alltså besökas senast februari. Eftersom det tar cirkus 6 timmar att köra dit, 5 timmar tåg & bara en timme flyg så blir det Air Canada. I ärlighetens namn så beror det också lite på att jag vill samla fler Eurobonuspoäng, mycket vill ha mer... Men alltså ambassadens öppentider, 9-12? Här trodde jag att ens ambassad skulle välkomna en med öppna armar - men icket. 21 timmar per dygn behagar de ha stängt. Service, service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0