Priset för årets fulaste julklapp?

I väntan på att 100g smör ska bli rumsvarmt roar jag mig med måsten, typ plocka upp julklappar. Nu kan det ju tyckas som en märklig sak att ägna sig åt så här i mitten på januari, men kom ihåg att vi precis avslutat juleriet med Pauls familj. Så medan Sverigeklapparna sedan länge är uppackade & i bruk så gäller inte samma för laddning nummer två/tre. Mycket på grund av... ehum, att jag inte helt vet vad jag ska göra av pryttlet. I mean, ta detta koppunderlägg som Pauls mor gav mig... Ett koppunderlägg är liksom en nog märklig gåva i sig, men när det dessutom kvalar in i kategorin "Årets fulaste julklapp" - tja, då står jag handfallen. Vad i helsike ska jag göra med detta unikum i fulhetsväg? Hitta ett matchande & ge tillbaka dem till henne i födelsedagspresent?


Kommentarer
Postat av: ma

Blommfat?

2012-01-18 @ 21:18:10
Postat av: Ida

Um, men våra krukor kommer inte med hål i botten. Dessutom har det ju inga kanter, så det kan ju inte hålla inne vatten heller. Jag tänker att jag kan använda den som en diskus, & av misstag kasta över den till grannen...

2012-01-18 @ 21:21:16
Postat av: Aleka

haha ja de var inte vackert. Jag brukar mest trycka in såna saker låångt in i ett skåp, så när de så småningom är dags att rensa så åker de ut med allt annat.

2012-01-18 @ 23:11:08
URL: http://swedishingreece.blogspot.com
Postat av: Ida

Nej, & det bästa är att jag fick ETT. Lite "Jag vet att det är jättefult så du får ett till dig, men jag vill inte att min son ska behöva använda något så fult"...



Det åker ut nästa sopdag! :)

2012-01-19 @ 05:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0