Snow hike!

Oki, det fanns inte tillräckligt mycket snö för våra snöskor - men tillräckligt mycket för att jag ändå fick den dos jag behövde. En tiokilometers hajk fick vi in & det var så galet skönt att få RÖRA på sig efter sista tidens stillasittande. Skönt också att hänga med folk som håller ett bra tempo, varken Christina eller Jaime är direkt typen som drar benen efter sig.


Älskar att åka ut med Jaime, han är ju trots allt min äldste "äventyrsvän" - tänk att vi hittat på upptåg sedan 2007! Klättrat i Sverige, Italien & USA... paddlat kanot, paniksprungit genom mörka parker efter stägningstid & druckit otaliga öl över campeldar.

Räckte över en tub rökt renost imorse vilket resulterade i en glad liten dans från hans sida. Jaime älskar nämligen svensk tubost - på ett lite småmaniskt sätt. So, jag känner att jag måste förse honom med nya laddningar så att han kan få sina små smältostkickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0